vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

vineri, 18 martie 2011

un nou LOT de accesorii vintage

Va prezint mai jos o particica din noul LOT primit zilele trecute din Statele Unite. in zilele urmatoare, vor fi "cosmetizate", fotografiate una cate una si introduse in stocul din magazinul meu de pe www.breslo.ro - VINTAGE-TIME














2 comentarii:

  1. Foarte frumoase brosele, mai ales trifoiul. Nu am vazut-o pe breslo. De unde se poate cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc tare mult.de curand am incarcat-o si pe Breslo in magazinul Vintage-time

    RăspundețiȘtergere