vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

miercuri, 16 martie 2011

set 4 suporturi pentru pahare

set format din 4 suporturi pentru pahare, fiecare decorat intr-un design diferit...
fiecare prezinta un cos diferit de fructe.
este un obiect unic.







este din lemn,iar pe spate are aplicat un suport de pluta care sa evite zgarieturi pe suprafata pe care va fi aplicat.

desenul este pe un suport de plastic putin lucios

este un obiect vintage, cu minime semne datorate trecerii timpului care se observa in special la colturi.. in rest se prezinta intr-o stare excelenta.

----------
dimensiune suport: aprox 10,5x10,5 cm cu marginile rotunjite
----------

produs vintage UNIC
pret: 40 ron in magazinul meu de pe Breslo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu