vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

luni, 28 martie 2011

stau cuminti la rand...

Da, stau cuminti la rand, asteptand ca in cursul zilei de astazi sa fie afisate in magazinul de pe Breslo.ro.
fiecare accesoriu in parte, este controlat, cosmetizat," renovat" daca are nevoie si mai apoi listat in magazin. produsele care au mici probleme datorate vechimii, sunt semnalate acolo unde este cazul. am avut norocul sa selectez spre cumparare doar accesorii pastrate in conditii bune spre excelente si asa vi le ofer si voua.

in lotul acesta, o parte vine din Statele Unite, iar altele sunt descoperite local, adica Barcelona

BROSE:





CERCEI:


AC-BROSA:


MULTEEEEEEEEEE altele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu