vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

miercuri, 16 martie 2011

Brose de ceramica cu un aer vintage...

Sunt brose de diverse marimi -intre 2,8 cm si 5 cm.
sunt de ceramica, putin bombate, cu diverse desene care readuc scene romantice din trecut.






peste 50 de modele diferite se regasesc in magazinul 1001mariposas de pe breslo.ro
cu preturi cuprinse intre 18 ron si 30 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu