vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

sâmbătă, 14 mai 2011

va prezint...

va prezint mai jos produse ce in foarte scurt timp urmeaza sa fie expuse in magazinul VINTAGE_TIME.

am profitat de vremea superba de afara, asa ca toata dupa-amiaza mi-am petrecut-o pe terasa facandu-le poze.

sunt cateva brose deosebite dar si un colier...
iar in zilele urmatoare,o parte din colectia mea de cercei vintage...ador sa adun si sa adun, iar acum a venit momentul sa renunt la o parte din accesoriile pe care le "acumulez" cu atat de multa placere...
sper doar sa se bucure si alte persoane de toate aceste minunatii...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu