vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

duminică, 15 mai 2011

alegeri de viata...

...ca tiganul cu cortul...asa am trait si m-am mutat eu in ultimii ani...

ALEGERI DE VIATA...am ales sa traiesc altfel, am ales sa traiesc intens si sa-mi urmez in permanenta emotiile si sentimentele. asta ma defineste pe mine si cu siguranta asa aleg sa traiesc in continuare. iata ca unele lucruri nu se schimba niciodata...zilele astea ma pregatesc de o alta schimbare si mutare in acelasi timp. las deja in spate Barcelona, asa cum acum 4 ani ii lasasem pe Romeo si Julieta - respectiv Verona
sunt bagata cu totul in cutii si geamantane, iar cand voi iesi de aici, voi publica prima parte dintr-o serie de cercei vintage...partea a 2-a ii va urma cat de repede...
vestea cea mai buna este insa, ca toate comenzile vor fi livrate GRATUIT in Bucuresti si la preturi mici-mici sau chiar deloc in restul tarii. ne vedem in curand.

intre timp ascult SADE, impreuna cu voi...enjoy it

dedicatie speciala pentru Jon


SADE - By your side, Lovers rock 2000


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu