vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

sâmbătă, 28 mai 2011

Ligabue - Piccola Stella Senza Cielo

un fragment din amintirile mele italiene...
Ligabue, cu o melodie care "curge" pe strazile Veneziei...in plus-un video incantator.
iar eu intre timp continui cu ultimele bagaje si pregatiri.
by the way, cate lucruri inutile strange omul.

ah...stiu, sunt in urma cu postarile vintage, dar promit sa ma "refac" cat de curand...asa ca urmeaza o parte a 2-a la cerceii vintage si o multime de alte obiecte adunate si pastrate(bine)

pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu