vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

luni, 5 martie 2012

Brose de ceramica / flori

PARTEA 2 continuam seria broselor din ceramica cu flori asa cum spuneam intr/un post anterior "partile de ceramica au fost recuperate din stocul unei mici fabrici din Barcelona, care si/a inchis portile la un moment dat. le/am aplicat pe spate un material din fetru alb sau grena si am lipit un ac de brosa cu sistem de siguranta."...si am incheiat citatul. diametru aprox 5,3 cm PRET 27 RON la 2 brose cumparate din aceasta serie, a3/a este CADOU pentru voi...cu drag






brosele sunt disponibile in magazinul VINTAGE-TIME sau la mariposas1001@yahoo.com

urmeaza partea 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu