vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

miercuri, 28 decembrie 2011

Sarbatori dragi...

Cu totii ne trezim spunand macar o data: Ce repede trece timpul...

uite asa a venit Craciunul, a trecut Craciunul, in cateva clipe ii spunem La revedere lui 2011...si ne trezim din nou in nebunia cautarii cadoului potrivit pentru sarbatorile din 2012...of

si pentru ca mai trece un an din viata noastra(cu viteza uluitoare), sa nu uitam sa ne bucuram de lucrurile si intamplarile care conteaza cu adevarat. sa lasam pe cat posibil deoparte sau mai degraba in spate, superficialul, aroganta, nepasarea si lacomia...sa investim mai mult in noi, sa fim mai buni, mai generosi si mai toleranti. Toate astea, ca mod de viata si nu doar influentati de caldura si mirajul sarbatorilor...iar eu sunt prima care incearca schimbarea...

La Multi Ani 2012!!!

imagini de prin casa adunate:











iar aici am depus mari eforturi, nu doar la preparat,decorat,etc ci si la mancat...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu