vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

vineri, 1 aprilie 2011

farfurioare din alte timpuri

Merg regulat si cu imensa placere, in targurile de antichitati si amintiri din Barcelona.
Ma pierd ore in sir printre lucrusoarele ingramadite pe tarabele nesfarsite si chiar daca de acasa plec cu ideea cum ca: - astazi nu voi cumpara nimik - tot ce mi-am propus acasa dispare din mintea mea in momentul in care patrund in forfota locului.Este incredibil cum ma acapareaza astfel de locuri si cum imi modifica rapid toate prioritatile momentului respectiv. Sunt zile cand vin doar cu intentia de a face "cercetare" la fata locului, iar intr-una din aceste zile m-am intors cu o minunatie de farfurioare...
ce sa ma fac? asta sunt eu si nu e nimik de facut...






fiecare farfurioara in parte este prezentata detaliat in magazinul meu VINTAGE-TIME

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu